Uslovi poslovanja
Opšti uslovi
Trgovac
Trgovac je Refot BH d.o.o. Tarasa Ševčenka 1, Banja Luka, koji posluje pod trgovačkim imenom Yellow Store.
Kupac
Kupac robe je posjetilac web shop-a koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu i pošalje narudžbu trgovcu, te na osnovu ponude plati e-bankingom ili virmanom (uplatnicom) u banci.
Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobijeni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Radnici web shopa yellowstore.ba nastoje što tačnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo greške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uslovi plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!
Servisni uslovi
Uvoznik garantuje da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u garantnom roku pravilno funkcionisati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obavezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u garantnom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim) servisnim prostorijama sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj upotrebi, u vremenu na koje se odnosi garancija.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obavezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac).
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka garantnog roka, ukupno do 10 godina od datuma kupovine. Garantni rok počinje danom kupovine.
Garancija
Garantni list je dio garancijskih uslova te se isporučuje uz proizvod. Kupac je dužan čuvati garantni list i račun cijelo vrijeme garantnog perioda.
Račun i garantni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Putem web shopa www.yellowstore.ba kupcu je omogućena kupovina proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca.
Cijene su s PDV-om.
Valuta je konvertibilna marka (BAM).
Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u manirima dobrih poslovnih običaja, te nije odgovoran za kvalitet internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.
Istaknute redovne i akcijske cijene ( oznaka „Akcija“ pozicionirana u gornjem desnom uglu slike proizvoda ) vrijede kako za kupovinu putem interneta, tako i za kupovinu u trgovini. No proizvodi sa sniženom cijenom te oznakom „Web ponuda“ odnose se, isključivo, na on-line kupovinu.
Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem korpe i neopozivi su. Proizvod može naručiti kako registrovani tako i neregistrovani korisnik. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu, eventualno prihvatiti novi rok isporuke ili prihvatiti ponuđeni zamjenski proizvod.
Opisni proces kupovine kroz Yellow Store web shop.
Odabirom robe koju želite kupiti istu dodajete u korpu.
Nakon dodavanja robe u korpu istu pregledate putem ikone u gornjem desnom uglu stranice.
Odlukom da želite kupiti odabranu robu krećete na plaćanje / blagajnu.
U ovom koraku upisujete podatke o naručiocu robe ( ime i prezime, kontakt, adresu i sl. )
Kada pritisnete dugme „Naruči“ vaša narudžba je kreirana te Vam se prikazuje na ekranu.
Automatikom će te dobiti na mail adresu potvrdu narudžbe, molimo da pričekate mail/poziv našeg zaposlenika kojim će Vam se potvrditi dostupnost željene robe.
Na osnovu komunikacije poslaće Vam se ponuda po kojoj molimo da obavite plaćanje.
Kada nam Vaša uplata bude vidljiva na našem računu banke kreiraćemo dostavni paket te Vam ga poslati prvom mogućom dostavom putem Intereuropa kurirske službe.
( napomena: vrijeme isporuke diktirano je od strane Intereuropa međugradske ekspresne dostave )
Plaćanje
Naručene proizvode i usluge putem web shop-a kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
Uplatom u pošti, banci opštom uplatnicom
Internet bankarstvom
Virmanskom uplatom
Navedena plaćanja smatramo gotovinskim te na iste odobravamo 5% popusta putem korpe.
Dostava
Opšti uslovi dostave
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Dostava se obavlja na području cijele Bosne i Hercegovine. Proizvodi se šalju putem kurirske službe Intereuropa.
Okvirni rok isporuke je od 2 do 10 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Rok počinje od trenutka kad Refot BH d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se 6,00 KM po pošiljci (bez obzira na težinu paketa) ukoliko iznos računa ne prelazi 200 KM. Ukoliko račun prelazi 200 KM dostava je besplatna. Cijena dostave dostupna je svim korisnicima, te je vidljiva u korpi.
Dostava se obavlja od 8 do 16h radnim danom.
Ostali uslovi dostave
Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu yellowstore.ba bez isporuke kupcu i sl.) Refot BH d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obavezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.
Reklamacije
Povrat robe
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
isporuka robe koja nije naručena,
isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
ostali slučajevi u skladu sa zakonskim okvirima
Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od prijema na adresu dostave. Web shop yellowstore.ba obavezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (uputstva, punjač, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručne ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Otkazivanje ugovora
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od petnaest (15) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem e-mail poruke ili slanjem poštom. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.
Trgovac se obavezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po prijemu pismene obavijesti o raskidu ugovora.
Rješavanje sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca nadležan je Sud u Banjaluci.