Uslovi poslovanja
Opšti uslovi
Trgovac
Trgovac je Refot BH d.o.o, Kozarska 55, 78000 Banjaluka, koji posluje pod trgovačkim imenom web prodavnice Yellow Store Bosna i Hercegovina, www.yellowstore.ba .
Kupac
Kupac robe je posjetilac web shop-a koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu i pošalje narudžbu trgovcu, te na osnovi ponude plati e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci ili pouzećem.
Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobijeni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Radnici web shopa yellowstore.ba nastoje što tačnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uslovi plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.
Servisni uslovi
Uvoznik garantuje da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u garantnom roku pravilno funkcionisati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obavezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u garantnom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj upotrebi, u vremenu na koje se odnosi garancija.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obavezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac).
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka garantnog roka, ukupno do 5 godina od datuma kupovine. Garancija počinje danom kupovine.
Garancija
Garantni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio garancijskih uslova te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati garantni list i račun cijelo vrijeme garantnog perioda.
Račun i garantni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Putem web shopa www.yellowstore.ba kupcu je omogućena kupnja proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca.
Cijene su s PDV-om.
Valuta je konvertibilna marka (BAM).
Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog domaćina, te nije odgovoran za kvalitet internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.
Istaknute redovne i akcijske cijene ( oznaka „Akcija“ pozicionirana u gornjem desnom uglu slike proizvoda ) vrijede kako za kupnju putem interneta, tako i za kupnju u trgovini. Međutim, proizvodi sa sniženom cijenom te oznakom „Web ponuda“ odnose se na isključivo on-line kupovinu.
Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti kako registrovani tako i neregistrovani korisnik. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu, eventualno prihvatiti novi rok isporuke ili prihvatiti ponuđeni zamjenski proizvod.
Opisni proces kupovine kroz Yellow Store web shop.
Odabirom robe koju želite kupiti istu dodajete u košaricu.
Nakon dodavanja robe u košaricu istu pregledate putem ikone u gornjem desnom kutu stranice.
Odlukom da želite kupiti odabranu robu krećete na plaćanje / blagajnu.
U ovom koraku upisujete podatke o naručiocu robe ( ime i prezime, kontakt, adresu i sl. )
Kada pritisnete ikonu Naruči vaša narudžba je kreirana te Vam se prikazuje na ekranu.
Automatikom će te dobiti na mail adresu potvrdu narudžbe, molimo da pričekate mail/poziv našeg radnika kojim će Vam se potvrditi dostupnost željene robe.
Na osnovu komunikacije poslaće Vam se ponuda po kojoj molimo da obavite plaćanje ili ukoliko želite da platite pouzećem da se to naglasi kurirskoj službi.
Kada nam Vaša uplata bude vidljiva na našem računu banke kreiraćemo dostavni paket te Vam ga poslati prvom mogućom dostavom putem Euroexpress kurirske službe.
(napomena: vrijeme isporuke diktirano je od strane Euroexpress međugradske ekspresne dostave).
Plaćanje
Naručene proizvode i usluge putem web shop-a kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
– uplatom u pošti, banci opštom uplatnicom
– internet bankarstvom
– virmanskom uplatom
– pouzećem
Kako je trenutno putem weba moguće plaćati isključivo gotovinski tako su i cijene za sve proizvode istaknute.
Dostava
Opšti uslovi dostave
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Dostava se obavlja na području cijele Bosne i Hercegovine. Proizvodi se šalju putem prijevozničke službe Euroexpress.
Dostavu u praksi vršimo unutar 24 sata, osim za proizvode za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Rok počinje od trenutka kada Refot BH d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu ili ukoliko je kupac odlučio da plaća pouzećem, od momenta potvrde kroz email komunikaciju ili telefonski razgovor. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se 10,00 KM po pošiljci (bez obzira na težinu paketa) ukoliko iznos računa ne prelazi 125,00 KM. Ukoliko račun prelazi 125,00 KM dostava je besplatna. Dostava se obavlja isključivo radnim danom.
Ostali uslovi dostave
Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu yellowstore.ba bez isporuke kupcu i sl.) Refot BH ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obavezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.
Reklamacije
Povrat robe
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
– isporuka robe koja nije naručena
– isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
– ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima.
Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 dana od prijema na adresu dostave. Web shop yellowstore.ba obavezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (uputstva, punjač, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručne ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Otkazivanje ugovora
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem e-mail poruke ili slanjem poštom koristeći obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača:
Član 47
(1) Potrošač ima pravo da bez troškova i bez obrazloženja odustane od ugovora na daljinu u
roku od 15 dana. U slučaju odustajanja, potrošač nadoknađuje samo trošak vraćanja proizvoda.
(2) Rok za odustajanje počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod.
(3) Kod usluga rok za odustajanje počinje teći od dana zaključenja ugovora.
(5) Ako trgovac potrošaču dostavi obavještenje iz člana 44. ovog Zakona u roku od tri mjeseca,
rok za vraćanje od 15 dana iz stava (1) ovog člana počinje teći od dana prijema pisanog
obavještenja.
(6) Kada potrošač odustane od ugovora o prodaji na daljinu, trgovac je dužan da mu bez
odgađanja vrati plaćeni iznos novca, a u svakom slučaju u roku od 15 dana od dana kada je
primio pisano obavještenje od potrošača.
(7) Ako trgovac ne vrati plaćeni iznos, dužan je da, osim cijene, zajedno sa zakonskim zateznim
kamatama, plati i dodatih 10 % iznosa za svakih 30 dana kašnjenja.
Isključenje prava na otkaz ugovora
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:
– o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
– o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
– o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
– o prodaji knjiga i drugih publikacija.
Rješavanje sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca nadležan je Sud u Banjaluci.
Kontakt:
Refot BH d.o.o.
Kozarska 55, 78000 Banja Luka
email: info@yellowstore.ba
Tel: 051 324 440
Fax: 051 324 445
JIB: 4402499230007
MB: 11009140
Kupnjom proizvoda kupac prihvata uslove poslovanja.
Zahtjev za otkazivanjem ugovora
(samo za kupovine putem webshopa)
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod.
U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora.
Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.
Zahtjev mora sadržavati ispod označeno.
Podaci o kupcu
* E-mail adresa
* Ime
* Prezime
* Ulica
* Mjesto
* Broj računa
* Datum prijema robe
* Detalji o proizvodu
* Razlog otkazivanja Ugovora
Potvrdu prijema obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavićemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Pohvale i pritužbe
Poučeni činjenicom da je svaka kritika dobra (ukoliko je konstruktivna), odlučili smo se otvoriti Vama – našim kupcima, kao i svima onima koji će to tek postati. Želja nam je pobliže se upoznati sa Vašim mišljenjem u vezi našeg asortimana i načina poslovanja, te mu se u što većoj mjeri prilagoditi. Nadamo se da će nam taj način komunikacije pomoći u rješavanju eventualnih problema, a ujedno nam omogućiti da se čim više približimo Vašim željama i potrebama.
Stoga Vas pozivamo da nam se obratite na mail adresu info@yellowstore.ba sa vašim komentarima, prijedlozima, pohvalama i pritužbama. Unaprijed se zahvaljujemo na vremenu kojeg ćete utrošiti na nas te se nadamo da će ovaj način komunikacije unaprijediti naše poslovanje, što je naš konačni cilj.